środa, 12 lipca 2017

AA MAKE UP - PODKŁAD MATUJĄCO-WYGŁADZAJĄCY

Hej Kochani :)

Dziś zajmiemy się podkładem matująco-wygładzającym AA Make Up.



Najpierw producent:

Nowoczesny podkład, idealny do cery tłustej i mieszanej, zapewnia doskonałą trwałość i naturalne krycie. MATTsensor3D minimalizuje wydzielanie sebum, sprawiając że skóra jest idealnie zmatowiona a jednocześnie gładka.


I ode mnie punktów kilka :
  • dobrze stapia się ze skórą, bałam się kolory, który pochopnie wybrałam bo 103 "light Brige", że będzie odcinał twarz od reszty ale jest ok..
  • świetnie się rozprowadza i aplikuje na twarz
  • nadaje skórze zdrowy i ładny koloryt

  • cera jest gładka
  • nie pozostawia lepkiej warstwy
  • nie wysusza i nie uczula
  • nie podrażnia i nie zapycha
  • nie podkreśla suchych skórek i drobnych zmarszczek

  • nie tworzy efektu maski
  • matuje - choć mnie na tym efekcie nie bardzo zależy, to jestem zadowolona
  • nie ciemnieje ani po nałożeniu ani w ciągu dnia
Dla mnie świetny, może ideałem nie jest ale miło sie używało. Opakowanie najprzyjemniejsze w używaniu , zwłaszcza pod koniec produktu, nie jest . Plastik, z którego wykonane jest opakowanie jest dosyć twardy, wiec wyciskanie jest wtedy dosyć utrudnione, ale możliwe.

3 komentarze:

  1. nie lubię takich opakowań, właśnie gdy są twarde. ale najważniejsze, ze się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś inną wersję podkładu tej marki i był świetny. Niestety go wycofali.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam